Для новачка на мотоциклі
Цю статтю я почав писати ще в початку лютого, і тепер уже в березні зміг зібратися з думками і закінчити повноцінно статтю на цю важливу тему.
Кожну весну доводиться бачити молодих райдерів, які «дорвалися» до мотоциклів – куплених або батьками або на свої власні гроші, або такі мотоцикли які вони самостійно зібрали з купки запчастин», і ось у перші теплі дні, ще з холодного асфальту починають виїжджати і кататися, природно – навіть без елементарного захисту, в шапках і теплих рукавицях і шкіряних рукавичках з хутром.
Не буду навіть підбирати інших слів, напишу прямо і чесно, такі «новоспечені мотоциклісти», як правило, просто не доживають навіть до середини сезону – в прямому сенсі цього слова і як би це не прозвучало, грубо або прикро – але для мотоциклістів зі стажем, отъездившим не перший сезон є «користь» від таких «відморожених новачків», вони – молодь без досвіду, «жертвуючи своїм здоров'ям та здоров'ям родичів (нерви), готують водіїв авто до появи мототехніки на дорогах.
За зиму на дорогах накопичуються тонни піску, холодна вода і місцями обледенелости – здатні менш ніж за секунду «перекинути» будь-мотоцикл.
Новачки – будь ласка будьте уважніше, не варто з першими теплими днями виїжджати на дорогу, чекайте.. зачекайте поки температура не буде хоча б +7 + 10 градусів, вночі повинна бути вже плюсова температура, ніякого льоду не повинно бути взагалі.
Не виїжджайте без захисту, фінансовий стан багатьох – різне, але мінімальний набір екіпіровки у вас просто зобов'язаний бути, в цьому мінімальний набір входять:мотошолом, рукавички, жорстка захист – (наколінники + налокітники – повинні бути мотоциклетними ніякої вело захисту!).
Захисні щитки можна придбати цілком за розумні гроші, можливо ви навіть захочете подивитися такі щитки (жорстку захист) в нашому інтернет мото-магазині.
Звичайно, добре б мати повний набір «мотоэкипа», в нього входять – хороша куртка (мотоциклетна мотокуртка з вбудованим захистом), мотоботи або хоча б напівчеревики із захистом, мотоджинсы або щільні текстильні мотоштаны з вбудованим захистом.
Как я уже кратко написал выше, в первые выезды не стоит резко открывать газ, учитывайте тот, факт, что асфальт все еще холодный, и более менее прогревается к 13-14 часам дня при солнечной погоде, покрышки «держат» еще плохо, после 5-10 минут поездки резина начинает удерживаться на асфальте получше но тем не менее – это еще не лето, когда в поворот удается пойти и на 150 км/ч и на 180 км/ч.
Песок или «отсев» после зимних «посыпок», ледяных дорог, со временем будет убран городскими службами, вымыт дождями и развеян ветрами – природа сделает то, что городские службы должны делать на дорогах общего пользования – ежедневно или хотя бы еженедельно, льда и обледенелых участков к концу апреля, уже в принципе не бывает, стоит обождать еще немного, для того, чтобы по более стабильной дороге «начинаться кататься».
Вы только сели на мотоцикл, у вас все впереди не торопитесь, действительно первый мото сезон очень часто становится и последний. Мотоцикл – это опасно, мотоцикл – это быстро.
Управление мотоциклом требует опыта – который приобретается годами, конечно нельзя быть мастером настолько, чтобы в той или иной ситуации правильно принять решение и справится с управлением, однако обладая опытом в 1-3 сезона, правильно «среагировать» намного проще, чем не имея опыта.
Берегите себя и своих друзей, всегда одевайте хотя бы «минимальную» мото защиту, возможно заставив одеть мотошлем своего «обезбашенного товарища», вы сохраните ему жизнь, будьте умнее чем большинство водителей автомобилей, будьте умнее «новичков» которые относятся к поезде на мотоцикле – легко.
Придбати мотоцикли будь-яких модифікацій з актуальних цінах Ви можете в нашому інтернет магазині http://vin-tik.prom.ua а також за телефонами 0972140874 або 0667035837
- Як у домашніх умовах приготувати самогон?Рецепти самогона
- Як правильно підібрати гуму на мото техніку?Покришки для мопедів, скутерів, мотоциклів.